«Σχεδιασμός, πιλοτική εφαρμογή και αξιολόγηση Ενιαίου Προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας το οποίο θα διατεθεί στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για την υποστήριξη της επαγγελματικής ανάπτυξης των μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας»
Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές και φοιτήτριες συμμετέχουν στην πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος σε σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης τόσο γενικής όσο και επαγγελματικής εκπαίδευσης για τη συλλογή ποιοτικών δεδομένων από εκπαιδευτικούς, συμβούλους και μαθητές βάσει οδηγών συνέντευξης που αναπτύχθηκαν ώστε να ελεγχθεί η αποτελεσματικότητά στους τελικούς χρήστες και να ληφθεί η σχετική ανατροφοδότηση από το πεδίο εφαρμογής
Προμήθεια νέων εργαλείων Επαγγελματικού Προσανατολισμού, στο πλαίσιο των δράσεων του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. ως Κέντρου Euroguidance της Ελλάδας για την τριετία 2021 – 2023
Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές και φοιτήτριες ανέλαβαν τα εκτελέσουν τα εξής καθήκοντα:
1. Επίβλεψη και Συντονισμός των Μεταφράσεων του Καταλόγου Επαγγελμάτων
2. Συμμετοχή ως ειδικοί εμπειρογνώμονες (Subject Matter Expert – SME) για την αντιστοίχιση των επαγγελμάτων σύμφωνα με το ταξινομικό σύστημα του J. Holland και τη δημιουργία αντίστοιχων τριγραμμάτων.
Κατά το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023, στο πλαίσιο Πρόσκλησης του Επιχειρηματικού Επιταχυντή ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ (https://archimedes.uoa.gr/), τρεις φοιτήτριές μας, υπό την επίβλεψη της επίκ. καθηγήτριας Αικατερίνης Αργυροπούλου, υπέβαλαν ως πρόταση, μια επιχειρηματική ιδέα, η οποία αξιολογήθηκε επιτυχώς και εγκρίθηκε. Πρόκειται για την ομάδα Roads, που μέσω του επιχειρηματικού πλάνου που σχεδίασε στοχεύει να αναδείξει τον πολυσήμαντο ρόλο της συμβουλευτικής και του επαγγελματικού προσανατολισμού στην κοινωνία.